Mithat Can Özer Kara Sevda Şarkı Sözleri

Mithat Can Özer Ateş böceği ile geçtiğimiz yıl gönüllerimize taht kurmuştu. Bu yıl da "Kara Sevda" adlı Barış Manço'nun klasiklerinden güzel bir parçayı bizlerle buluşturuyor. Güzel bir yorum ve bolca rock müzik tınılarını duyabileceğimiz bu parçayı sizlere daha şarkı çıkmadan sunuyoruz. Şarkı cuma günü klibiyle birlikte netd müzik'te yayınlanacak. Aşağıda kara sevda şarkı sözleri de bulunuyor. Bol müzikli günler diliyoruz...
mithat can özer kara sevda şarkı sözleri
mithat can özer kara sevda şarkı sözü

Mithat Can Özer Kara Sevda Dinle

Mithat Can Özer Kara Sevda Sözleri

Nasıl Anlatsam Bilemiyorum Içim Içime Sığmıyor 
O Deli Dolu Neşe Dolu Kişi Ben Değilim Sanki 
Dışarısı Buz Gibi Lapa Lapa Kar Var Benim Içim Yanıyor 
Eksi Kırk Derece Soğuk Suda Bile Yüzerim Inan Ki 

Kara Sevda Kara Sevda Dedikleri Daha Ne Olabilir Ki? 
Kara Sevda Kara Sevda Seni Benden Kim Ayırabilir Ki? 
Çocukça Bir Aşk Deyip De Geçme Sakın Gülme Halime 
Nasıl Olduğunu Anlayamadım Ama Seviyorum Seni Delicesine 

Nasıl Anlatsam Bilemiyorum Gözlerim Kararıyor 
Tepe Taklak Oldu Dünya Tersine Sanki 
Bütün Aşıklar El Ele Kol Kola Cıvıl Cıvıl Geziyor 
Bense Nuhun Gemisinde Tek Başıma Gibi Inan Ki

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri