Murat Dalkılıç - Oğuzhan Koç Aşinayız Şarkı Sözleri

Önce yayın tarihinin 7 ağustos olarak yazılması ancak daha sonradan "Aşinayız" şarkısının 10 ağustos gibi yayınlanacağı dedikodusu konuşuldu. Murat Dalkılıç ve Oğuzhan Koç'un 3 Adam adlı eğlence programındaki bu nasıl aşk adlı düetlerinden sonraki ilk düeti, Aşinayız bomba gibi geliyor. İki güzel isim yakın zamanda Bodrum sahnesini birlikte paylaşmışlar ve birçok kişiden tam not almışlardı. Oğuzhan Koç şarkının kısa bir bölümünü kendi instagram hesabı üzerinden yayınladı, biz de en azından şimdilik sizlere bu kadarının sözlerini ve klibini sunuyoruz. Şarkı sizce tutar mı?
Güncelleme: Şarkının full versiyonu 19 ağustosta yayınlandı.
murat dalkılıç - oğuzhan koç aşinayız sözleri
murat dalkılıç - oğuzhan koç aşinayız şarkı sözü

Murat Dalkılıç - Oğuzhan Koç Aşinayız Dinle


Murat Dalkılıç - Oğuzhan Koç Aşinayız Sözleri

Döndüm Sana Yüzümü Ben Aşkım
Yine Çıktım Karşına
Denesek Mi Birkez Daha
Zaten Aşinayız

Söndüm Yana Yana Ne Bir Baktın
Yine Bana Seni Sordular
Bütün Eş Dost Yordular
Sanki Ordular Yaaaa

Tabi Ben De Diyorum O Da Aşık
Üstüne Gitmiyorum Şu Aralar
Kimi Görsem Unutmaz O Beni Diyorum
Şöyle Söylüyorum

Bırak O Bir Tarafta Seyredip Uzansın
Ben Pervaneyim Etrafında
Hele Bi Bakarsa Şöyle Göz Ucuyla
Herkesi Şahit Yazsınlar

Bırak Hiç Dokunma Seyredip Utansın
Ben Gibi Yok O Da Farkında
Hele De Benim Olursa
Tüm Şehir Uyansın
Aklım Nerde Bir Baksınlar

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri