Naz Ölçal Şairin Sesi Şarkı Sözleri

Naz Ölçal yeni şarkısı "Şairin Sesi" ile netd müzik youtube kanalındaki yerini aldı. Pasaj müzik etiketiyle çıkan şarkı herhangi bir albüme dahil değil, yani single (tekli) olarak karşımıza çıkıyor. Sözlerini de bizzat genç yetenek Naz Ölçal'ın yazdığı, düzenlemesini ise Caner Karamukluoğlu'nun yaptığı Şairin Sesi şarkısı sözleriyle birlikte sozlerisozu.net adresimize eklenmiştir. 1 günde 50 bin dinlenen bu parça sizce tutar mı?
naz ölçal şairin sesi şarkı sözleri
naz ölçal şairin sesi şarkı sözü

Naz Ölçal Şairin Sesi Dinle

Naz Ölçal Şairin Sesi Sözleri

Bugün Çıktım Sokağa 
Attım Kendimi Şarkıların Rüzgarına, 
Düşünmeden Yürüdüm 
Cadde Boyunca 

Önümde Bir Sürü Insan 
Aklımda Bir Sürü Fikir 
Hiçbirini Dinlemedim 
Kulağımda Yankılandı O Şair: 

Tek Kişilik Miydi Bu Şehir, 
Sen Gidince Boş Kaldı
Her Sabah Doğan Güneş Sen Miydin? 
Sen Gidince Hep Karanlık 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri