Onurr Ağlayamam Şarkı Sözleri

Onurr, bu yıl güzel bir albüm çıkarmış ve derviş şarkısıyla çıkışını yapmıştı. Bugün ise albümdeki diğer bir şarkı "Ağlayamam" sizlerle. Henüz klip çekilmemiş olmasına karşın albümün en sevilen parçası olarak sayısız olumlu yoruma rastladığımız parçaya kısa sürede içinde klip çekilecek diye tahmin ediyoruz. Resmi olmayan youtube yayınında 10 bin dinlenmeyi görmüş ve muhtemelen klip çekilince değerlenecek olan onurr'un ağlayamam şarkısının sözlerini ve şarkının audio versiyonu aşağıya ekliyoruz. Ayrıca hatırlatalım, onurr'un 2017 albümü (Bir Kahramanlık Hikayesi) sony müzik etiketiyle yayında ve iTunes üzerinden de indirilebilir durumda.
onurr ağlayamam şarkı sözleri
onurr ağlayamam şarkı sözü

Onurr Ağlayamam Dinle

Onurr Ağlayamam Sözleri

Memleketi Nasıl Özledim
Düşündükçe Süsledim De Süsledim
Seni De Öyle Çoğalttım Ya
Acıyla Öyle Baş Edebildim

Sordular Yaşın Kaç?
Öldün Mü Gencecik?
Kaybettin Mi Hevesini Hemencecik?

Nereye Tutunsam Vurdu Depremin
Bu Gördüğün Iflah Olmaz Çocuk Benim
Bi Yalan Mı Koskoca Yalan Mı Bu Dünya?
Bu Kadar Mı Gördüğüm Göreceğim Aman

Ağlayamam...
Kim Öğretti, Hangi Düşman?
Hepsi Yalancı Onlar
Korkuyorlar Aşktan

Aşk Dediğin
Düşünmeden Yatmaktır Ölüme
Dünya Hem Dirense Dursa Önüme

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri