Onurr Derviş Şarkı Sözleri

2 gün önce kendi resmi vevo hesabından "Derviş" adlı şarkısını paylaşan Onurr, geçen yıl çıkardığı aşıklar ölmez ile 11 milyon dinlenmişti. Büyük ilgi görmesinin yanında patlamasını da geçen yıl yapan başarılı isim, bu yıl derviş ile 2 günde 30 bin dinlenerek gelecek vaat ediyor. Sony müzik etiketiyle yayınlanan derviş şarkısı iTunes, Spotify ve birçok online müzik platformunda erişilebilir durumda. Biz de şarkının sözlerini en kısa sürede sizlere sunmak istedik, yorumlarınızı bekliyor olacağız. Müzikle kalın!
onurr derviş şarkı sözleri
onurr derviş şarkı sözü

Onurr Derviş Dinle

Onurr Derviş Sözleri

Sana Bir Şey Olmaz 
Deme Artık Istersen
Geceler Boyu Dökeceğim 
Yaş Biraz Senden

Aşk Bizi Yordu Bebeğim Zordu
Boşuna Gitmesin Kalbim Kor
Acıyı Yuttu Ateşi Tuttu
Yüzyıl Çile Çekerse Soğur Mu

Döndüm Döndüm Döndüm
Döndüm Dervişe Döndüm
Yandım Yandım 
Kendimden Geçtim Sende Söndüm

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri