Ozan Doğulu - Ece Seçkin Sayın Seyirciler Şarkı Sözleri

1 hafta kadar önce tanıtım klibi yayınlanmasının ardından "Sayın Seyirciler" şarkısı bugün itibariyle resmi olarak çıkışını yaptı. Ece Seçkin ve Ozan Doğulu'nun düet yaptığı DGL & DMC etiketiyle yayınlanan bu parça yayınlandığı ilk saatte 30 bin dinlenmeye ulaştı. Bizler de bu eşsiz parçayı siz sozlerisozu.net takipçileriyle buluşturmak istedik. Normalde Ozan Doğulu'nun 130 BPM Forte adlı 2017 albümünde yer alan şarkıya geç de olsa klip gelmesi bizleri sevindirdi diyor ve sizleri sayın seyirciler şarkı sözleriyle başbaşa bırakıyoruz. Müzikle kalın!
ozan doğulu ece seçkin sayın seyirciler sözleri
ozan doğulu - ece seçkin sayın seyirciler şarkı sözü

Ozan Doğulu feat. Ece Seçkin Sayın Seyirciler Dinle

Ozan Doğulu - Ece Seçkin Sayın Seyirciler Sözleri

Noldu Heyecanlandın?
Dizildi Laflar Gözlerine
İnmesin Bir Yerlerine...

Bundan Sonra Öyle
Sövdürtme Kendine
Allah'ından Bul Da
Sürün Yerden Yere

Hadi O Zaman
Bensiz Dünya Cehennemmiş Demişsin
Madem Öyle Yan O Zaman
Atma Içine Söyle

Yapma Bana Gönderme
Haydi Bir Cesaretle
Söylesene Sıkıyorsa Suratıma
Görmedim Hiç Alemde

Sen Gibisi Ömrümde
İzliyorum Hayretle
Vay Anasını Sayın Seyirciler!

Sağdan Soldan Yandan
Kıvırma Lafları Döndürme
Ben Dönmem Geriye


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri