Sinan Ceceli - Ezo Aç Aç Şarkı Sözleri

4 Ağustos'ta yayına alınan, söz & müziği Sinan Ceceli ve Burak Konyar'a ait olan "Aç Aç" şarkısı yayınlandığı ilk saatte 20 bin dinlenmeye ulaştı. Mustafa Ceceli'nin kardeşi olmasından dolayı ceceli müzik etiketiyle yayına alınan aç aç parçasında Sinan'a Ezo eşlik ediyor. Ezo, özellikle geçen yıl çıkardığı son kez parçasıyla kendini türk müzik dünyasına kazandırmıştı. Biz de bu başarılı ikilinin, aç aç adlı şarkısını sözleriyle birlikte paylaşalım istedik. Aşağıdan şarkıyla ilgili yorumlarınızı bizlere gönderebilirsiniz, müzikle kalın!
sinan ceceli - ezo aç aç şarkı sözleri
sinan ceceli - ezo aç aç şarkı sözü

Sinan Ceceli feat. Ezo Aç Aç Dinle

Sinan Ceceli - Ezo Aç Aç Sözleri

Çekti Gitti Ardından Öyle Bakakaldım
Kesseler Acımaz Hala Açık Yarası
Ne Yaptım Ne Ettım Bir Çare Bulamadım
Kapı Kapı Dolandımda Yok Mu Devası

Ah Tuz Basmayın Yarama
Of Yeter Allah Aşkına

Aç Aç Gönlünün Kapısını Yar
Derdi Çilesi Ne Ara Dolar
Gel Gör Ne Garip Hallere Düştüm
Başlarım Böyle Aşkın Izdırabına

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri