Arsız Bela Hadi Git Şimdi Şarkı Sözleri

Arsız Bela'nın yeni bestesi "Hadi Git Şimdi" bugün youtube kendi kanalına yüklendi. 119 bin abone sayısını aşan Arsız Bela diye tanıdığımız Ali Metin, sık sık yeni besteler paylaşıyor. Hatta son zamanlarda minimum haftada 1 paylaşım yapmaya başladı. Diğer şarkılarında olduğu gibi hadi git şimdi parçasını da kendisi yazdı. Bize de bu eseri sözleriyle birlikte paylaşmak düşer, yorumlarınızı bekliyoruz.
arsız bela hadi git şimdi şarkı sözleri
arsız bela hadi git şimdi şarkı sözü

Arsız Bela Hadi Git Şimdi Dinle

Arsız Bela Hadi Git Şimdi Sözleri

Nakarat 

Git Unut Beni Görmeyim Bir Daha

Çok Acıyor Yüreğim Yine
Git Ne Olur Uzak Yerlere
Adını Anıp Seven Utansın
Ben Seni Böyle Kabul Edemem

Hiç Utanmadın Sıkılmadın Sevdim Derken

Ben Yapamam Yaptıklarını
Senin Sevda Saydıklarını
Günahlarının Bedeli Olsun
Bu Terkedişim Aldıklarının

Bir Kadın Var Benimle Yıllarca Oynadı
Karakter Mi Yoktu Anlamadım Fazla Zorladı
Utandırdı Beni Güldürdü Aleme
Hayatımdan Aldı Düşürdü Dillere

Çok Dayandım Anladın Mı Şimdi ..... Ol Ve Git
Unut Gözlerimin Rengini Bi Dakka Durma Bile 
Soran Olursa Söyle Aldattım Onu Ben
Güvendikleri Yıkmıştı Bide Ben Vurdum De
Zor Geliyor Anladın Mı Aldığım Nefes Bile 
Kalbimin Için De Bir Bıçak Yaşamak Mı Böyle
Şimdi Bütün Şarkılardan Uzak Dur Ve Öyle Git
Unuttum Lan Artık Sabah Olmadan Bende Bit.

Şiir  

Ne Olur Git Artık 
Aşağılık Yüreğini De Al Yanına
Sevmek Bu Mu Senin Gözün De
Hiç Tanımadın Mı Beni Sen
Her Şeyi Bir Kenara Bırak
Nasıl Beklersin Seni Sevmemi
Gurunda Mı Yok
Yok Arkadaş Yok
Sende Zerre Adamlık Yok 
Hadi Git Şimdi Al Neyin Varsa
Benden Sana Senden Bana 
Bu Saatten Sonra Fayda Yok.
 
Nakarat

Git Unut Beni Görmeyim Bir Daha

Çok Acıyor Yüreğim Yine
Git Ne Olur Uzak Yerlere
Adını Anıp Seven Utansın
Ben Seni Böyle Kabul Edemem

Hiç Utanmadın Sıkılmadın Sevdim Derken

Ben Yapamam Yaptıklarını
Senin Sevda Sandıklarını
Günahlarının Bedeli Olsun
Bu Terkedişim Aldıklarının

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri