Bilal SONSES Gözlerine Bakınca Senin Şarkı Sözleri

2 gün önce yayınlanan ve 400 bin barajını aşan Bilal Sonses'in "Gözlerine Bakınca Senin" parçası bizlerden tam puan alıyor. Helal Etmiyorum, Gel Hayalim gibi parçalarıyla akılllarımıza kazınan Bilal, Ekim ayında yeni bir albüm çıkarmaya hazırlanıyor. Albüm öncesi son parça olarak Gözlerine Bakınca Senin şarkısını yorumlamış ve kendi youtube kanalına yüklemiş. Normalde şarkı Murat Omurtağ'ın bestesidir, parçayı sözleriyle birlikte aşağıya koyuyoruz. Mutlu hafta sonları diliyoruz.
bilal sonses gözlerine bakınca senin sözleri
bilal sonses gözlerine bakınca senin şarkı sözü

Bilal SONSES Gözlerine Bakınca Senin Dinle

Bilal SONSES Gözlerine Bakınca Senin Sözleri

Gözlerine Bakınca Senin, 
Delin Olurum Ben Senin
İyiki'de Sevmişim Seni, 
Sen Benim Iyilik Meleğim

Ne Olsun, Daha Ne Olsun, 
Sen Ne Istersen Gülüm O Olsun
Bana Kalırsa Bebeğim, 
Bir Kız Birde Oğlumuz Olsun

Sonsuz Olsun Aşkımız, 
Bizim Ilk Ve Son Şansımız
Söke Söke Bu Ömrü Biz,
Birlikte Yaşamalıyız

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri