Tuncay Yılmaz - Taylan Kaya Bilmece Şarkı Sözleri

Gelme Sakın, Gelsende Gelmesende, Semtimin Güzel Kızı adlı besteleriyle güzel bir kitleye ulaşan Taylan Kaya "Bilmece" adlı parça için Tuncay Yılmaz ile mikrofonun karşısına geçiyor. Bu defa sözlerini Tuncay Yılmaz'ın yazmış olduğu bilmece şarkısı 13 eylül tarihinde yayınlandı ve 3 gün içinde 130 bin dinlenmeye, 5 bin dinlenmeye ulaştı. Biz de bilmece şarkısının sözlerini siz ziyaretçilerimize sunuyoruz.
taylan kaya bilmece şarkı sözleri
taylan kaya bilmece şarkı sözü

Tuncay Yılmaz - Taylan Kaya Bilmece Dinle

Tuncay Yılmaz - Taylan Kaya Bilmece Sözleri

Tuncay yılmaz

Ben yine sana deliyim aşkınla yanar delirir
Yıllar geçsede üstünden sana vurgun divaneyim
(2x)
Sevda meyhanelerinde aşkınla demlenir yüreğim
İçtim kafam 1 milyon ama sen gözümde bitanesin


Taylan kaya

(2x)
Her gece gizlice dilimde aynı hece kafamda bi bilmece
Çözmeye çalışırım gündüz gece sen uyurken sessizce bu nasıl bilmece
Beni sana bağlayan (2x)


Tuncay yılmaz

Ben yine sana deliyim aşkınla yanar delirir
Yıllar geçsede üstünden sana vurgun divaneyim
(2x)
Sevda meyhanelerinde aşkınla demlenir yüreğim
İçtim kafam 1 milyon ama sen yine gözümde bitanesin



Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri