Demet Akalın - Ahmet Aslan Çeşm-i Siyahım Şarkı Sözleri

Dün gece ekranlara gelen Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz dizisinde çalan "Çeşm-i Siyahım" türküsü çok konuşuldu. Ahmet Aslan'ın Demet Akalın ile yapmış olduğu bu düet ATV youtube kanalında paylaşıldı ve 100 bin dinlenmeyı kısa sürede geçti. İzleyenleri hüzne boğan eşkıya dizisindeki mezar sahnesi için oldukça uygun bir parça olmuş. Yakın zamanda spotify'a da yükleneceğini düşündüğümüz Aslen Aşık Mahzuni Şerif'e ait olan Çeşm-i Siyahım, şarkı sözleriyle birlikte sizlerle... Yorumunuzu bekliyor olacağız, esen kalın.
demet akalın ahmet aslan çeşm-i siyahım sözleri
demet akalın ahmet aslan çeşm-i siyahım sözleri

Demet Akalın - Ahmet Aslan Çeşm-i Siyahım Dinle

Demet Akalın - Ahmet Aslan Çeşm-i Siyahım Sözleri

Işte Gidiyorum Çeşm-i Siyahım
Aramıza Dağlar Sıralansa Da
Sermayem Derdimdir; Servetim, Ahım
Karardıkça Bahtım Karalansa Da

Haydi Dolaşalım Yüce Dağlarda
Dost Beni Bıraktı Ah Ile Zarda
Ölmek Istiyorum Viran Bağlarda
Ayağıma Cennet Kiralansa/sıralansa Da 

Bağladım Canımı/ömrümü Zülfün Teline
Yar Beni Bıraktın Elin Diline
Güldün Mahzuninin Garip Haline
Mervanın Elinde Parelense De

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri