Gökçe Artist Şarkı Sözleri

Gökçe'nin bu yıl içinde çıkardığı en dikkat çeken şarkısı "Artist" netd müzik'te yerini aldı. Pasaj müzik etiketiyle piyasaya sürülen Kırmızı Kurdele adlı albümde yer alan artist şarkısı için güzel de bir klip hazırlanmış. 1.2 milyon dinlenmeye neredeyse ulaşan Gökçe, 14 binden fazla da beğeni aldı. Sözlerini Danny Cohen'in yazdığı, düzenlemesini Alen Konakoğlu'nun gerçekleştirdiği Artist, şarkı sözleriyle birlikte sitemizde...
gökçe artist şarkı sözleri
gökçe artist şarkı sözü

Gökçe Artist Dinle

Gökçe Artist Sözleri

Maalesef Zaman Doldu
Bu Laflara Karnım Doydu
İnandım Kandım Sana
Artistlik Yapma Bana

Çok Şımarttım Ben Seni
Hep Kandırdım Kendimi
Belki Düzelir Diye
Bekledim Senelerce

Sensiz Olamam Sanma
Bittin Bile Baksana
Orada Burada Konuşma
Artistlik Yapma Bana

Gözlerindi Ilk Gülen
Sen Değildin Ilk Giden
Beni Yıkıp Da Geçen
Artist Misin Nesin Sen?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri