Görkem Durmaz Çevrimdışı Şarkı Sözleri

2645 records etiketiyle geçtiğimiz günlerde çıkışını yapan Görkem Durmaz, "Çevrimdışı" şarkısıyla youtube trendler lsitesine 20.sıradan giriş yapmıştı. Kısa sürede 16.sıraya kadar yükselen şarkı 1 milyonu aşkın dinlenme elde etti. Sözlerini de bizzat kendisinin yazdığı Çevrimdışı parçasının aranjesini Tarık İster üstlendi. Biz de bu aralar epey gündemde olan bu güzel şarkıyı sözleriyle birlikte sitemize eklemiş bulunuyor ve yorumlarınızı bekliyoruz.
görkem durmaz çevrimdışı şarkı sözleri
görkem durmaz çevrimdışı şarkı sözü

Görkem Durmaz Çevrimdışı Dinle

Görkem Durmaz Çevrimdışı Sözleri


Hedef Ibra Sonu Bu Yolda Yaşlar Hep Çakıl
Benden Sana Bir Akıl Aklın Varsa Tek Takıl 
Azrail Bile Ayağıma Gelecekse Hop Bu Neyin Tribi 
Ben Senden Öncesinde Çoktan Izledim Yine Bu Klibi 

Yok Olmaz Öyle Kurnaz Körpe 
Derdin Ne Lan Senin Sustum Hep Küfretmedim 
Ayağın Alışsın Diye
Herşey Verdim

Kader Seni Bana Yazdı 
Felekse Kuyumu Kazdı 
Yokum Ben Bundan Böyle
Çevrimdışı
 
Deli Gibi Isterken Ben Nerdeydin Diye Sorarlar
Bu Gelişinin Altında Art Niyet Bile Ararlar

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri