İMERA Hikaye Sözleri

Dio albümü sayesinde birçok kişiye ulaşma imkanı bulan İMERA, yeni şarkısı "Hikaye" ile tekrar sahalarda. Sözlerini Hüseyin Ulusan'ın yazdığı şarkı 1 gün içinde 80 bin kadar dinlenme, bin kadar da beğeni elde etti. (Youtube verileri) Şarkıya henüz bir klip çekilmedi o yüzden sitemize sadece audio versiyonunu ekleyebiliyoruz. İmera hikaye şarkı sözleriyle birlikte aşağıda, sizce parça nasıl olmuş?
imera hikaye şarkı sözleri
imera hikaye şarkı sözü

İMERA Hikaye Dinle

İMERA Hikaye Sözleri

Biz Iki Sevdaliyduk Birbirini Çok Seven
Bizim Gibi Olamaz Sevdası Içun Ölen
Göz Göze Oturacak Yaslanacak Bir Omuz
Dinleyun Hey Dostlarum Başlayi Hikayemuz

Günler Geldi Da Geçti Haberumuz Yayildi
Kimi Onay Vermedi Kimisida Bayildi
Göz Göze Oturacak Yaslanacak Bir Omuz
Dinleyun Hey Dostlarum Başlayi Hikayemuz

Kulaklaruma Geldi Yar Ihanet Edeyi
Karşi Çiktum Söyledum Dillerunuz Ne Deyi
Göz Göze Oturacak Yaslanacak Bir Omuz
Dinleyun Hey Dostlarum Böyledur Hikayemuz

Aradum Sordum Ona Bu Işi Neden Yaptun
İhanet Ağır Bir Şey Beni Ateşe Attun
Göz Göze Oturacak Yaslanacak Bir Omuz
Dinleyun Hey Dostlarum Acidur Hikayemuz

Yalan Yere Döküldi Gözünden Iki Damla
Vicdanın Rahatlamaz Ister Bir Ömür Ağla
Dinleyun Hey Dostlarum Böyleydi Hikayemuz
Son Dileğum Son Arzum Daha Gönlum Üzulmez

Benum Yüzum Gülmedi Onunki Da Hiç Gülmez
Hep Derdun Yüruyirum Ben Anamun Izine
Şimdi Git Utanmadan Bak Ananın Yüzüne

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri