Kaya Huuu Şarkı Sözleri

ILS Vision Music etiketiyle yayınladığı "Huuu" şarkısıyla Kaya 5 gün gibi kısa bir süre içinde  2 milyon dinlenmeyi geçti ve 139 bini aşkın beğeni aldı. Birçok kişiden "youtube trendler listesine niye girmedi bu şarkı" şeklinde tepkilerin geldiği huuu parçasının sözleri, kurgusu, montajı da bizzat Kaya'ya ait. Adeta bu proje için tüm yükü sırtalanan Kaya'nın yakın zamanda spotify, iTunes gibi platformlarda da yerini alacağı konuşuluyor. Huuu adlı şarkıya ve sözlerine aşağıdan ulaşabilir ve yorumlarınızı birkaç alt satırdan bizlere gönderebilirsiniz.
kaya huuu şarkı sözleri
kaya huuu şarkı sözü

Kaya Huuu Dinle

Kaya Huuu Sözleri

Bugün Yaşam Bana Fısıldadı,
Güçlüsün Dedi,
Sevmedim Yaşlanmayı, 
Bu Canı Benden Genç Al Dedim

Bu Aralar Fazla Bir Şeyler Yok Hayatımda
Düşüncelerden Başka
Sebepsizce Bir Sıkıntı Var Içimde
Yaşam Bana Çok Mu Fazla?

Huuu
Seni Bıraktım Içimde
Huuu
Yaşayamayacağın Bir Biçimde
Huuu
Yaşamın Seyrinde Sürüklen
Huuu
Yelken Açıp Büyük Bir Gemiyle (2x)

Bırak Yaşam Sana Fısıldasın
Güçlüsün Desin
Dinleme Sen Hisleri 
Yaşam Büyük Bir Gösteri

Huuu
Seni Bıraktım Içimde
Huuu
Yaşayamayacağın Bir Biçimde
Huuu
Yaşamın Seyrinde Sürüklen
Huuu
Yelken Açıp Büyük Bir Gemiyle (2x)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri