Kıraç Kerkük Zindanı Şarkı Sözleri

Kıraç'ın TMC Müzik etiketiyle yayınladığı "Kerkük Zindanı" adlı şarkısı özellikle son dönemlerde tartışılan Irak kürdistan referandumuna tepki olarak yapılmış gibi görünüyor. Birçok kişinin tam destek verdiği ve kısa sürede youtube trendler listesine 22.sıradan giriş yapan Kerkük Zindanı şarkısını sözleriyle birlikte paylaşalım istedik. Daha önceki hiçbir şarkısına benzemeyen bu parçasıyla Kıraç bakalım zirveye çıkabilecek mi? Son olarak belirtmeden geçmeyelim: şarkının sözleri Anonim'dir. Kimin yazdığı bilinmiyor yani.
kıraç kerkük zindanı şarkı sözleri
kıraç kerkük zindanı şarkı sözü

Kıraç Kerkük Zindanı Dinle

Kıraç Kerkük Zindanı Sözleri

Kerküğün Zindanına Attılar Beni 
Mazlumlar Sürüsüne Kattılar Beni 

Bir Yanım Dağladılar Ateşle Annem 
Ne Suçum Ne Günahım Yaktılar Beni 

Türkmen Obalarından Göçen Anneler 
Ne Yuvaları Kalmış Ne De Haneler 

Gök Kubbeyi Sarsar Mazlum Feryadım 
Elbet Bir Gün Güler Bize Seneler

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri