Resul Dindar Öptüm Şarkı Sözleri

Rd müzik youtube kanalında 8 eylül tarihinde yayınlanan "Öptüm" adlı son Resul Dindar şarkısı gün içinde 20 bin barajını aştı. Sözlerini Erkan Ketenci'nin yazdığı ve bestenin Murat Çorak'a ait olduğu öptüm adlı eser için henüz bir klip çekilmediği için pek kimse tarafından bilinmiyor. Ancak yakın zamanda şarkının kliplendirileceğini düşünüyoruz ve bu güzel şarkıyı sözleriyle birlikte paylaşıyoruz. Sizce Resul Dindar'ın bu yeni şarkısı nasıl olmuş?
resul dindar öptüm şarkı sözleri
resul dindar öptüm şarkı sözü

Resul Dindar Öptüm Dinle

Resul Dindar Öptüm Sözleri

Gez Dolaş Dünyaları, Döneceksin Bitince
Mutluluktan Habersiz, Dostların Tükenince
Ben Bıraktığın Yerde, Sabırla Bekliyorum
Mektubumda Son Satır Buraya Ekliyorum
Öptüm Iki Gözünden, Öptüm Iki Gözünden

Sen Bir Gülun Fidani Ben Dalinda Çiçeği
Eğer Kıyamet Kopsa Yok Senden Geçeceği
Okudun Ya Az Önce Kalbum Sana Emanet
Beklerum Ziyani Yok Sabrun Sonu Selamet
Öptüm Iki Gözünden, Öptüm Iki Gözünden

Sen Yazdun Ben Okudum Bunlar Senin Sözlerun
Kalbumun Yarasini Görmedi O Gözlerun
Meğerse Felek Seni Takişturmiş Kolina
Demek Ki Bundan Sonra Herkes Kendi Yolina
Öptüm Iki Gözünden, Öptüm Iki Gözünden

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri