Vega Arzuhal Şarkı Sözleri

Vega'nın yeni albümünden "Arzuhal" şarkısı bizim bu albümdeki en sevdiğimiz 2. parça oldu. Çok uzun süredir sessizliğini koruyan VEGA grubunun tekrar müziğe dönmesi ve aynı o eski tadı vermesi epey huzur verici. O farklı, melankolik havayı veren çok nadir gruplardandır kendileri ve an itibariyle albüm turnesine de çıktılar. konuyu daha fazla bulandırmadan vega arzuhal şarkısını sözleriyle birlikte aşağıdan okuyabilirsiniz.
vega arzuhal şarkı sözleri
vega arzuhal şarkı sözü

Vega Arzuhal Dinle

Vega Arzuhal Sözleri

Kaçsam, Kaybolsam Kalabalıkta
Bulamasınlar Beni
Mümkün Müdür Olması
Üflesem Inceden Suratlarına

Göremesinler Beni
Mümkün Müdür Olması
İçimdeki Kanı
Çekin Çekin Alın
Bi Bu Şarkı Kalsın Arkada

Bi De Rüzgarım, Rüzgarım
Ah Şeytan
Arzuhaline Dayanamam
Batıyorken De Oynarım

Ben Adam Olmam, Ben Olamam
Koşsam, Sarılsam Ona Bi Kez Daha
Tutamasınlar Beni
Mümkün Müdür Olması

Küfretsem Inceden Kulaklarına
Unutamasınlar Beni
Mümkün Müdür Olması
Al, Ye, Iç Zaman Geçsin

Al Al, Ye Ye, Iç Iç Sürem Bitsin Aman
İçimdeki Kanı
Çekin Çekin Alın
Bi Bu Şarkı Kalsın Arkada

Bi De Rüzgarım, Rüzgarım
Ah Şeytan
Arzuhaline Dayanamam
Batıyorken De Oynarım

Ben Adam Olmam, Ben Olamam
Başka Bi Yerin Soğuk Sularına
Atın, Atın Beni Yollarına
Dalga Dalgaların Kollarına

Atın Soğuk Soğuk
Al, Ye, Iç Zaman Geçsin
Al Al, Ye Ye, Iç Iç Sürem Bitsin Aman
İçimdeki Kanı

Çekin Çekin Alın
Bi Bu Şarkı Kalsın Arkada
Bi De Rüzgarım, Rüzgarım
Ah Şeytan

Arzuhaline Dayanamam
Batıyorken De Oynarım
Ben Adam Olmam, Ben Olamam
Ah Şeytan

Arzuhaline Dayanamam
Batıyorken De Oynarım
Ben Adam Olmam, Ben Olamam

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri