Vega Delinin Yıldızı Şarkı Sözleri (Albümü Dinle)

2000'li yılların en popüler gruplarından olan Vega'yı Ankara, Bu Sabahların Bir Anlamı Olmalı gibi şarkılarıyla benimsemiştik. 12 yıldır hiç yeni albüm çıkarmayan, hatta dağıldı mı sorusunu akıllara getiren VEGA'dan bu yıl güzel bir sürpriz geldi. 10 Albümlük şarkılarından ilki ve albümün isim şarkısı olan Delinin Yıldızı şarkısını sözleriyle birlikte sozlerisozu.net adresimize ekleyelim dedik. 5.albümü için Vega'ya çıktığı bu yılda başarılar dileriz.

Yoğun istek üzerine youtube platformuna yüklenen vega'nın yeni albümünün tüm şarkılarını liste yapıp en aşağıya ekledik.
vega delinin yıldızı şarkı sözleri
vega delinin yıldızı şarkı sözü

Vega Delinin Yıldızı Dinle

Vega Delinin Yıldızı Sözleri

Bir Rüyanın Içindeyim
Bileklerim Sade Bi Suda
Yılları Var Şarapların
Sallanırken Şu Sofrada
Kadehin Ağzında Da Bir Ay
Yarısı Bulutlarla Firar

Yukarıyı Hayal Ettim
Bir Aşk Acısı Koynumda
Bir Sevgilim Vardı
Kolları Şimdi Kimin Boynunda?

Düşmüş Delinin Yıldızı
Yüzüyor Ayağımın Ucunda
Rüyamın En Garip Yerindeyim
Düşmüş Aşkların En Haksızı
Yanıyor Kalbimin Ucunda
Ve Ben Hala Onun Elindeyim

Bir Şarkının Içindeyim
Bileklerim Sade Bi Suda
Susları Var Dudakların
Ağlıyorken Şu Sofrada
Kadehin Ağzında Da Bir Ay
Yarısı Bulutlarla Firar

Yukarıyı Hayal Ettim
Bir Aşk Acısı Koynumda
Bir Sevgilim Vardı
Kolları Şimdi Kimin Boynunda?

Düşmüş Delinin Yıldızı
Yüzüyor Ayağımın Ucunda
Rüyamın En Garip Yerindeyim
Düşmüş Aşkların En Haksızı
Yanıyor Kalbimin Ucunda
Ve Ben Hala Onun Elindeyim

Yukarıyı Hayal Ettim
Bir Aşk Acısı Koynumda
Bir Sevgilim Vardı
Kolları Şimdi Kimin Boynunda?

Düşmüş Delinin Yıldızı
Yüzüyor Ayağımın Ucunda
Rüyamın En Garip Yerindeyim
Düşmüş Aşkların En Haksızı
Yanıyor Kalbimin Ucunda
Ve Ben Hala Onun Peşindeyim

Vega Delinin Yıldızı Albüm Şarkıları

(Youtube'a bu şarkıları yükleyerek paylaşan GRGDNOfficial adlı kanala teşekkür ederiz.)
(Not: sitemizde herhangi bir albüm dosyası bulunmamaktadır biz sadece youtube videolarını liste halinde sunduk) 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri