Yüzyüzeyken Konuşuruz Sandal Şarkı Sözleri

Sony Müzik etiketiyle "Sandal" şarkısını yayınlayan Yüzyüzeyken Konuşuruz, spotify, iTunes, Deezer, fizy ve TT müzik'de de erişilebilir hale geldi. Sözlerini Kaan Boşnak'ın yazdığı Sandal şarkısı için özellikle bizim gibi Otoban Sıcağı 2014 dönemlerinden dinleyenler için enfes olmuş diyebiliriz. Sizlerin de bu parçaya bir şans vermesi adına sandal şarkısını sözleriyle birlikte aşağıya koyuyor ve yorumunuzu merakla bekliyoruz.
yüzyüzeyken konuşuruz sandal şarkı sözleri
yüzyüzeyken konuşuruz sandal şarkı sözü

Yüzyüzeyken Konuşuruz Sandal Dinle

Yüzyüzeyken Konuşuruz Sandal Sözleri

Uykulardayım, Düzensiz Uykularda
Çok Korkunç Rüyaların, Terli Sabahlarında
Kaçmışsın, Gitmişsin Buradan
Çünkü Bıkmışsın Her Şeyden, Hepimizde
Kaçmışsın, Gitmişsin Buradan
Çünkü Çok Bıkmışsın Bizden, Ikimizden

Yollar Aştım Geldim
Kuyulara Düştüm Kendim
Tırmandım Parmaklarımla
Kirlensin Tırnaklarım Da

Uykulardasın, Şimdi Bensiz Uykularda
Hala İstanbul'dasın Ama Deniz Yok, Dalgalar Da
Kaçmışlar, Gitmişler Buradan
Çünkü Çok Bıkmışlar Bizden, Ikimizden
Kaçmışlar, Gitmişler Buradan
Çünkü Bıkmışlar Her Şeyden, Hepimizden

Yoldan Çıktım Geldim
Kuyulara Düştüm Kendim
Tırmandım Parmaklarımla
Kirlensin Tırnaklarım Da

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri