Emre Aydın Beni Vurup Yerde Bırakma Şarkı Sözleri

Uzun süredir şarkı çıkarmayan Emre Aydın, "Beni Vurup Yerde Bırakma" ile bugün netd müzikte yerini aldı. Soğuk Odalar, Buralar Yalan, Sen Beni Unutamazsın gibi şarkılarıyla hafızalarımıza kazınan türk rock müziğinin önde gelen isimlerindendir kendisi. Düzenlemesini Mustafa Ceceli'nin yaptığı Beni Vurup Yerde Bırakma şarkısının sözlerini de bizzat Emre Aydın yazdı. (Her zamanki gibi) Hatasız olarak sözlere aşağıdan ulaşabilir ve şarkıyı yorumlardan değerlendirebilirsiniz.
emre aydın beni vurup yerde bırakma şarkı sözleri
emre aydın beni vurup yerde bırakma şarkı sözü

Emre Aydın Beni Vurup Yerde Bırakma Dinle

Emre Aydın Beni Vurup Yerde Bırakma Sözleri

Biliyorum aslında, kimse gerçekten sevmez kimseyi...

Milyon Şey Var Aklımda 
Gitmeseydin Dinlerdin
Beni Düşün Bir Kez De
Diye Başlamak Isterdim

İyi Bak Kendine
Bile Diyemiyorum
Konuşsam Faydasız Ya
Ama Susamıyorum

Beni Vurup Yerde Bırakma
Katlanamıyorum Hiçbir Yokluğuna
Beni Vurup Yerde Bırakma
İçim Bağırdı Da
Ben Diyemedim Ya

Bir Tek Şey Var Aslında
Eğer Konuşabilseydim
Beni Böyle Bırakma
Diye Haykırmak Isterdim

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri