Cem Kılıç Çamur Şarkı Sözleri

Okul, El Değmemiş Aşk filmlerinden tanıdığımız ünlü oyuncu Cem Kılıç müzik sektörüne de "Çamur" şarkısıyla adımını atıyor. Geçtiğimiz haziran ayında nasıl bir insansın adını verdiği şarkısını yayınlamıştı ve 10 milyon dinlenmeye ulaşmıştı. Bugün ise sözleri Serdar Ortaç' ait olan çamur şarkısıyla 2 gün içinde youtube trendler listesinde 3.sıraya yükselerek rekora imza attı.  Yine önceki gibi bu da tekli olarak ZMC müzik etiketiyle piyasaya sürüldü. Bize de çamur şarkısını sözleriyle birlikte paylaşmak düşer. Yorumunuzu merakla bekliyoruz.
cem kılıç çamur şarkı sözleri
cem kılıç çamur şarkı sözü

Cem Kılıç Çamur Dinle

Cem Kılıç Çamur Sözleri

Aşkım Affedeyim
Tüm Günahlarını
İhtiyacım Yok
Aklıma Gelme

İltifat Edeyim Sana Biraz
Egoların Coşsun
İtirazım Yok
Yorgunum Bende

Aşk Benden Güçlü Çıktı
Hayat Ölümden Hırslı Çıktı
Bir Şarkı Yazdım Hisli Çıktı
Bana Inanmadılar

Üzerine Yürüdüm
Durana Karşı
Yüreğe Taş Ördüm
Vurana Karşı
Ey Ömrü Güzel Aşk
Banada Karşı
Diyeceğinde Mi Var

Çamurdan Olsun Senin Yanında Yerim
Senin Yüzünden Bu Aşkta Huzur Yok
Ben Aşka Karşı Çok Önceden Zenginim
Senin Paranla Alınacak Aşkım Yok

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri