Çılgın Serkan Cıncık Gibisin Şarkı Sözleri

Çılgın Serkan'ın youtube trendler listesinde 3.sıraya yükselmesini sağlayan "Cıncık Gibisin" şarkısı 200 bin dinlenme barajını geçti bile. Dün Delivizyon records etiketiyle youtube'daki yerini alan şarkıya 2 bini aşkın yorum geldi. 17 binden fazla youtube beğenisi elde eden cıncık gibisin şarkısının sözlerini aşağıya ekliyor ve yorumunuzu bekliyoruz. Unutmadan, beste Cenk Çelik'e ait.
çılgın serkan cıncık gibisin şarkı sözleri
çılgın serkan cıncık gibisin şarkı sözü

Çılgın Serkan Cıncık Gibisin Dinle

Çılgın Serkan Cıncık Gibisin Sözleri

Ciğercide Gördüm Seni
Vuruldum Sana Kız Deli
Aldın Aklımı Başımdan
Çılgındım Oldum Serseri

Gıllik Bir Tavşan Gibisin
Naylon Bebekler Gibisin
Lanet Gelsin, Kıran Girsin
Cıncık Gibisin!

Cıncık Gibisin, Cıncık Gibisin
Cıncık Gibisin, Cıncık Gibisin

Beni Bu Sevdaya Salan
Gözlerindir Seni Fettan
Yakın Gardaş Mangalları
Aşık Oldu Çılgın Serkan

Dinelmiş Başak Gibisin
Küncülü Açma Gibisin
Lanet Gelsin, Kıran Girsin
Cıncık Gibisin!

Cıncık Gibisin, Cıncık Gibisin
Cıncık Gibisin, Cıncık Gibisin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri