Ferhat Göçer - Volga Tamöz Günah Şarkı Sözleri

Ferhat Göçer ile Volga Tamöz'ün yepyeni şarkısı "Günah" geçtiğimiz günlerde netd müzik youtube kanalındaki yerini aldı. Tekli yani herhangi bir albüme dahil olmayarak piyasaya sürülen günah şarkısının bestesi de bizzat Ferhat Göçer'e aittir. Düzenlemesini tahmin edebileceğiniz gibi Volga Tamöz'ün yaptığı şarkıyı sözleriyle birlikte sitemize eklemiş bulunuyoruz. Yorumlarınızı merakla bekliyor olacağız.
ferhat göçer volga tamöz günah şarkı sözleri
ferhat göçer volga tamöz günah şarkı sözü

Ferhat Göçer feat. Volga Tamöz Günah Dinle

Ferhat Göçer - Volga Tamöz Günah Sözleri

Her Şey Yolundaymış Gibi Yaşıyorum 
İçime Içime Ağlıyorum
Dışardan Sakin Gibiyim
İçim Katliam

En Son Ne Zaman 
Hangi Yalandaydın
Hatırlamıyorum
Senin Yüzünden

Günahı Neyse Bana Yazılsın
Kırdığın Kalpler Cehennemin Olsun
Senden Kopmazsa Yüreğim Yazıklar Olsun
Sen Seni Sevmeyenlere Layıksın

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri