Feride Hilal Akın Deniz Üstü Köpürür Şarkı Sözleri

Bölük Film müziği olarak karşımıza çıkan yeni Feride Hilal Akın şarkısı "Deniz Üstü Köpürür" an itibariyle sitemizdeki yerini almıştır. 20 Ekim tarihinde vizyona girecek olan Bölük filmi için oldukça güzel bir şarkı yorumlayan Feride, aslen Cem Karaca'ya ait olan bu parçayla zirveye adım adım ilerliyor. 2 saat içinde 16 bin dinlenmeyi aşan Deniz Üstü Köpürür şarkısı, sözleriyle birlikte aşağıya eklenmiştir. Yorumunuzu bekliyoruz.
feride hilal akın deniz üstü köpürür şarkı sözleri
feride hilal akın deniz üstü köpürür şarkı sözü

Feride Hilal Akın - Bölük Film Müziği Deniz Üstü Köpürür Dinle

Feride Hilal Akın Deniz Üstü Köpürür Sözleri

Deniz Üstü Köpürür Hey Canım 
Rinna Nay Rinna Rinna Nay
Kayığa Da Binsem Götürür
Hey Canım Hey

Benim De Şu Cihana Gelişim 
Hey Canım Rinna Nay Rinna Rinna Nay
Bir Güzelden Ötürü Hey Canım Hey
Deniz Üstü Yelkenden 

Hey Canım Rinna Nay Rinna Rinna Nay
Ecel Geldi Erkenden Hey Canım Hey
Denizin Ortasında 
Hey Canım Rinna Nay Rinna Rinna Nay

Mum Yanar Sofrasında Hey Canım Hey
Benim De Şu Cihandan Gidişim 
Hey Canım Rinna Nay Rinna Rinna Nay
Memleket Sevdasından Hey Canım Hey

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri