Aleyna Dalveren - Doğuş Giden Gider Şarkı Sözleri

Aleyna Dalveren'in "Giden Gider" adlı parçası geçtiğimiz günlerde Doğuş ile düet şeklinde bizlere sunuldu. Bestesi bizzat Doğuş'a ait olan ve Aranjörlüğünü Suat Aydoğan'ın yaptığı giden gider şarkısı kısa sürede youtube trendler listesine girmeyi başardı. Şu an 636 bin dinlenme, 3 binden fazla beğeni ile 26.sırada olan parça birkaç gün içinde daha üst sıralara tırmanacak gibi duruyor. Aleyna Dalveren'in bu yeni single çalışması hakkında ne düşünüyorsunuz?
aleyna dalveren doğus giden gider sözleri
aleyna dalveren doğus giden gider sözleri

Aleyna Dalveren - Doğuş Giden Gider Dinle

Aleyna Dalveren - Doğuş Giden Gider Sözleri

Bu Zamansız Gidişin
Umurumda Mı Sanki
Neler Nasıl Yaşadım
Silemez Miyim Seni

Gerçek Aşkı Bul Ama
Hüzünlerinle Yaşa
Ağlarım Mı Sanmıştın
Ne Farkeder Ki Bana

Gidene Dur Diyemem
Giden Gider Zaten
Sevene Sevme Demem
Yedi Kopmuş Zaten

Vurdum Duymaz Yaramaz
Seveceksen Biraz Biraz
Ben Seni Seviyorum
Ne Olur Anla Biraz

Anla Ki Gel Gör Halimi
Ne Hallere Düşmüşüm
Aşkından Yanmışım
Söndürsene Sen Beni

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri