Sinan Akçıl - Ferah Zeydan İyi Değilim Şarkı Sözleri

Sinan Akçıl'ın bir önceki albümü Yüzyılın Aşkı şarkılarından olan "İyi Değilim" Ferah Zeydan düeti ile bugün kliplendirildi. Yayınlandığı ilk 30 dakika içerisinde 10 bin dinlenmeye kısa sürede ulaşan söz ve müziği Tevekkül Mehreliyev ve Sinan Akçıl'a ait olan İyi değilim şarkısını sozlerisozu.net farkıyla yayınlıyoruz. Şarkıyı kısa süre içinde müzik kanallarının top 10 listelerinde üst sıralarda göreceğimize şüphe yok, iyi değilim sözleriyle birlikte sizlerle...
sinan akçıl - ferah zeydan iyi değilim şarkı sözleri
sinan akçıl - ferah zeydan iyi değilim şarkı sözü

Sinan Akçıl - Ferah Zeydan İyi Değilim Dinle

Sinan Akçıl - Ferah Zeydan İyi Değilim Sözleri

Görüşmüyorum Kimselerle
Eşe Dosta Koydum Posta Umurumda Değil 
Sövdüm Saydım Farkındaydım Ki 
Ben Iyi Değilim Ki Sensiz, Iyi Değilim Ki Sensiz 

Niye Ben Iyi Değilim Ki Sensiz? 
İyi Değilim Ki Sensiz 
Na Ana Na

Sende Sonra Kötü Şeyler Oldu Değil Hep 
Şarkı Yazdım, Gezdim Tozdum 
Bana Seni Hatırlatan Her Şeyi Durdurdum Bozdum 
Agresiftim, Etrafımda Bana Aşık Kimseyi Görmezdim

Ama Ben Iyi Değilim Ki Sensiz, Iyi Değilim Ki Sensiz
Niye Ben Iyi Değilim Ki Sensiz, Iyi Değilim Ki Sensiz
Yine Ben Iyi Değilim Ki Sensiz, Iyi Misin Sen Bensiz? 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri