Kalben Ben Her Zaman Sana Aşıktım Şarkı Sözleri

Yepyeni bir albümle, Sonsuza Kadar ile karşımıza çıkan Kalben, "Ben Her Zaman Sana Aşıktım" isimli albümün gözde şarkısını kliplendirdi. Garaj müzik etiketi ile piyasaya sürülen şarkının sözlerini tahmin edebileceğiniz gibi yine Kalben yazmıştır. Bugün 50 bin dinlenme barajını geçen ve giderek yükselen şarkı 2 binden fazla da youtube beğenisi almış durumda. Biz de ben her zaman sana aşıktım şarkı sözlerini ve klibini siz takipçilerimize sunmuş bulunuyoruz.
kalben ben her zaman sana aşıktım sözleri
kalben ben her zaman sana aşıktım şarkı sözü

Kalben Ben Her Zaman Sana Aşıktım Dinle

Kalben Ben Her Zaman Sana Aşıktım Sözleri

Ben Her Zaman Sana Aşıktım
Ben Her Zaman Sana Aşıktım
Daha Görmemiştim Seni
Hiç Bilmiyorken Eşsiz Ismini
Reddettim Bu Zalim Dünyanın Cismini, Istifa Ettim

Ben Her Zaman Sana Aşıktım (2x)
Piyango, 25 Trilyon Devretti
Bu Adi Düzen Üzerime Devrildi
Geleceği Hainler Mi Resmetti?
Ben Korkup Kaçmadım; Sen Göstersene Kendini

Ben Her Zaman Sana Aşıktım (2x)
Cennetin Sahibi Karnı Burnunda Hamile
Ama Yer Vermiyor Otobüsteki Hergele
Hayat Üç Perdelik Tatsız Bi' Kabare
Biz Seninle Çocuk Kalalım Mı Habire?

Ben Her Zaman Sana Aşıktım (2x)
Ben Sizi Birine Benzettim
Ben Sizi Kendinize Benzettim
Ben Bu Işi Bi’ Işe Benzettim;
Ama, Adını Koymadan Istifa Ettim

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri