Onur Ayaz Kabullenemiyorum Şarkı Sözleri

Seyhan Müzik etiketiyle yayınladığı "Kabullenemiyorum" şarkısı ile Onur Ayaz netd müzik kanalındaki koltuğuna oturdu. 5 saat içinde 4.400 küsür dinlenmeye ulaşan kabullenemiyorum şarkısı 500 kadar da youtube beğenisi aldı. Sözlerini Recai Demir'in yazdığı, düzenlemesini Hatem Tutkus'ün üstlendiği şarkıyı sizlerle sözlerini de ilave ederek paylaşıyoruz.
onur ayaz kabullenemiyorum şarkı sözleri
onur ayaz kabullenemiyorum şarkı sözü

Onur Ayaz Kabullenemiyorum Dinle

Onur Ayaz Kabullenemiyorum Sözleri

Bir Gün Olur Da Beni Merak Edip Görmek Istersen
Çık Gel Ben Hala Bizi Bıraktığın Yerde Bekliyorum

Kalbimin Kırıkları, Süpürmedin Anılarımı
Allah Şahit Senden Başkasını Sevmedim Sevemiyorum

Hayatımı Sildim De Seni Silemiyorum
Canımdan Bile Geçtim Senden Geçemiyorum

Bir Gün Öleceğimi Bile Bile Yaşıyorum Da
Sensiz Yaşamayı Kabul Edemiyorum

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri