Reynmen ft. Veysel Zaloğlu Voyovoy Şarkı Sözleri

Reynmen olarak bilinen Yusuf Aktaş ve Veysel Zayoğlu'nun son çalışması "Voyovoy" az önce yayınlandı ve youtube trendler listesinde 2.sıradan yerini aldı. Biziz adlı şarkıyla 36 milyon dinlenen Reynmen, bu defa da benzer rakamlara ulaşacak gibi görünüyor. Şimdiden 416 bin dinlenmeye ulaşmış olan Renmen ft. Veysel Zaloğlu'nun Voyovoy rap şarkısı sözleriyle birlikte karşınızda. Sözlerini Remzi Köse, Oğulcan Nihat, Koray Albayrak, Yusuf Aktaş ve Veysel Zaloğlu'nun yazdığı parça sizlerle...
reynmen - veysal zaloğlu voyovoy sözleri
reynmen - veysal zaloğlu voyovoy şarkı sözü

Reynmen ft. Veysel Zaloğlu Voyovoy Dinle

Reynmen ft. Veysel Zaloğlu Voyovoy Rap Sözleri

Voy voyo voy yoo
(2x)
Fark atanlarız ve geri de kaldınız
Bu ortam sevmiyor boş yapanları
Yolda kaldınız ve yok ki şansınız
Anladık ki bizi fazla kafaya taktınız

Gelme üstüme bir sal beni
Sen de ritme kaptır kendini
Beni yoran hayat sana yapar şeklini
Deneme sen bozamazsın hiçbir zaman keyfimi
Kafalar dengim değil, alayı bencildir
Dokunduk, devrildi
Çözümün engel mi?

İçerik rin tin tin, olaylar kim kim kim?
Bir şarkı yaptım ve de 30 milyon dinlettim
Zaten kral biziz rahattayız bi kaç kat sizden, 
Bakıyorum Iş güç olmuş bok atmak birbirine, 
Sallayıp da şekil yapan salaklar, 
Yan yana iken birbirini güzel güzel yalarlar.

Yalanlarla senaryolar yazanlar, 
Ucuz videolarla anca kendisini pazarlar, 
Şimdi konuştum ve kötü çocuk ben olacam,
Umrumda değil zaten konuşsam da sen anlamıycan.
Yenilendi piyasa ve biz kral olduk, sonuç
Kimi yalan oldu, kimini kapladı korku 
Evet küfretmeden mizah yaptım, bu olay oldu 
Sizi teker teker indirdim bu çok kolay oldu 

Veys Geriden geldi, dizinin üstünden geçti,
 Elinin tersine geldin ve sana dersini verdi,
Noldu? Sesini kestin, ben sendeki nefestim
Bir rüzgardın, estin bittin, destiniz geçti

Her duyduğunda geliyorsak aklına
Bundan sonra varmalısın nirvananın farkına 
Çomak sokar piyasanın çarkına,
Seni ağlatmadım büyükannen hatrına

Sahte takipçi ile boş insanlar fame olur 
Fazla uzun sürmez birkaç güne kaybolur 
Bu bir cinayet ve suç ortağım Reyn olur
Ve şimdi oyun bitti artık game over.

Yorumlar

  1. anladıkkı bizi fazla kafaya tak... haaahaahaha

    YanıtlaSil
  2. iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiyyyyyyyyyyyyyiiiiiiiiii

    YanıtlaSil
  3. bu ortam sevmiyo baş yapanları

    YanıtlaSil
  4. Yolda kaldınız ve yokki şansınız

    YanıtlaSil
  5. YAAA KRALL YİNE YAPTII YAAAA REYMENNNNNNNN BİTANEMMMM YAAAA :D şarkkı efsoooooo sözlerrr kraaaal olmuş beee:S arabada artık yoldan çıkIYOM YA bunu dinlerken :D

    YanıtlaSil
  6. fark atmayanlarız ve geride kalmadınız

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri