Serdar Ortaç Adamın Dibi Şarkı Sözleri

Serdar Ortaç'ın yeni albümünün son parçası "Adamın Dibi" her ne kadar 12. şarkı olsa da bizim için oldukça değerlidir. Bizce albümdeki en duygu yüklü parça bu olmuş. Yine parçanın sözlerini kendisi yazmış ve düzenlemesi Tarık İster'e ait. Sozlerisozu.net farkıyla adamın dibi şarkı sözleri karşınızda. Bu parça hakkında ne düşünüyorsunuz, yorumlayın.
serdar ortaç adamın dibi şarkı sözleri
serdar ortaç adamın dibi şarkı sözü

Serdar Ortaç Adamın Dibi Dinle

Serdar Ortaç Adamın Dibi Sözleri

Kullarını Gör Allahım
Gör De Nasıl Kahır Çektim
Bitmedi Sürgün, Kalbimi Vurdun
Ben Seni Bir Ömür Sevdim

Derdime Dertler, Ekledi Yıllar
Geçmedi Hala Hasretin
Gittin, Pembe Gül Eğildi
Bülbül Sustu, Gök Delindi

Bilsem Böyle Oldun, 
Ömrüm Dolmadan Senindi

Sana Ben Bir Ömür Verdim
Seni Affediyor Kalbim
Çünkü Ben Adamım, 
Adamın Bibi

Yüzüme Bak Bari Ayrılmak(?)
Yakışır Sana Kaybolmak
Çünkü Sen Kötüsün, Yüreğin Kötü

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri