Serdar Ortaç İsmin Silinir Şarkı Sözleri

Serdar Ortaç'ın son albümünden "İsmin Silinir" parçası, Cımbız albümü dahilinde çıkışını yapmıştır. Albümdeki 8 nolu parça olan İsmin Silinir şarkısının bestecisi bizzat Yıldız Tilbe'dir. Zaten sözlerine bakıldığında özellikle Yıldız Tilbe hayranları tanıyacaktır. Lafı daha fazla uzatmadan sizleri ismin silinir şarkı sözleriyle baş başa bırakıyor ve yorumlarınızı bekliyoruz.
serdar ortaç ismin silinir şarkı sözleri
serdar ortaç ismin silinir şarkı sözü

Serdar Ortaç İsmin Silinir Dinle

Serdar Ortaç İsmin Silinir Sözleri

Seni Şımarttım Sevdikçe, Sen De Haklısın
Çok Farkındasın Yavrum, Yanılmalısın
Allah Özenip Yaratmış, Bana Yollamış
Kırık Kalbinin Aşkını, Bana Bağlamış

Aşkım Hiç Bensiz Uyunur Mu?
Aşk Dolu Hayaller Kurulur Mu?
Bensizlikten Sarhol Olunur Mu?
Yanıp Yanıp Benle Soğunur Mu?

(2x)
Başımı Döndürüp Kandırma Beni
Acıya Düşürüp Ağlatma Beni
Kafama Bozma Çıldırtma Beni
Bi Giderim Bak Ismin Silinir

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri