Serdar Ortaç Marka Şarkı Sözleri

Serdar Ortaç'ın Cımbız albümünün 9 nolu parçası "Marka" an itibariyle sitemizdeki yerini almıştır. Albümdeki tüm şarkıları sözleriyle birlikte sitemize ilk olarak ekliyoruz, şarkıları bizzat dinleyip sözlerini hazırladık. Sözlerini bizzat Serdar Ortaç'ın yazdığı, düzenlemesini Tarık İster'in yaptığı Marka, şarkı sözüyle birlikte sizlerle... Yorum yapmaktan çekinmeyin, her bir yorum bizlere bir destek demektir.
serdar ortaç marka şarkı sözleri
serdar ortaç marka şarkı sözü

Serdar Ortaç Marka Dinle

Serdar Ortaç Marka Sözleri

Madem Sesin Güzel, Sahneye Çık
Yüzümüze Yüzümüze Vurma Şunu
Anladım, Iyi Kötü Kıvırıyorsun
Gözümüze Sokma Şunu

Söyliycem Duramadım, Yüzüne Vuramadım
Sürekli Övdü Kendini
Masada Iki Kişi, Iki Laf Edemedim
Ne Kadar Çekici Biri.

Madem Sesin Güzel, Sahneye Çık
Yüzümüze Yüzümüze Vurma Şunu
Anladım, Iyi Kötü Kıvırıyorsun
Gözümüze Sokma Şunu

Marka Hayatın Marka
Allı Pullu Gösteriş
Aşkım Hayatın Marka
Hep Alışveriş..

Arka Sokaklarda 
Kimse Varmaz Farkı
Aşkım Hayatın Marka
Hep Alışveriş.. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri