Serdar Ortaç Tetik Şarkı Sözleri

Cımbız albümünün 6.parçası olarak karşımıza çıkan "Tetik", Serdar Ortaç'ın tahminimize göre yaz aylarında kliplendireceği bir çalışma. 12 şarkılık albümün en dikkat çekici parçalarından olan tetik'in sözlerini de yine Serdar Ortaç yazmış. Zaten albümdeki 3 parça hariç tüm şarkıların bestecisi kendisi. Tetik şarkısının sözlerini aşağıya ekliyoruz, ilk defa paylaşan site olarak yorumlarınızı bekliyoruz.
serdar ortaç tetik şarkı sözleri
serdar ortaç tetik şarkı sözü

Serdar Ortaç Tetik Dinle

Serdar Ortaç Tetik Sözleri

Aşkım geri gel, buralar yanıyor...

(2x)
Büyü yaptım, zorla sevecen mi beni?
Niye gittin yavrum, döncen mi geri?

Çok mu yalansın güzel aşkım
Oynama benle canım aşkım
Sonuna mı geldik, nereye aşkım

Bilmiyordum çok hassassın
Çok kırılgan ve de haylazsın.
Şu dilime eşek arıları soksun, gel

(2x)
Aşkım geri gel, buralar yanıyor 
Çektiğim silahımı tetiğe basan yok.
Aşkım yakın ol, kaçmam benim ol 
Kıydım nikahımı, yerine bakan yok

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri