Serdar Ortaç - Yıldız Tilbe Havalı Yarim Şarkı Sözleri

Serdar Ortaç'ın cımbız adlı albümünden en dikkat çeken 2.parça "Havalı Yarim", Yıldız Tilbe düetiyle geliyor. Geçtiğimiz günlerde O ses Türkiye yarışmasında rüzgar estiren Yıldız'ı Serdar Ortaç ile birlikte görmek gerçekten güzel bir duygu. Havalı Yarim şarkısının sözlerini ise Yıldız Tilbe yazmıştır. Lafı daha fazla uzatmadan havalı yarim şarkı sözleriyle karşınızda...
serdar ortaç yıldız tilbe havali yarım şarkı sözleri
serdar ortaç yıldız tilbe havali yarım şarkı sözü

Serdar Ortaç feat. Yıldız Tilbe Havalı Yarim Dinle

Serdar Ortaç - Yıldız Tilbe Havalı Yarim Sözleri

Gönlün Var, Gayretin Yok.
Aşk Nedir Haberin Yok
Tutmadığın Sözlerini Yedireyim Mi?
Ben Kimim Ki Yanında

Bir Adres Ya Da Çanta
Sevdiğim Herşeyimden Vazgeçeyim Mi?
Sende Canını Boşa Sıkma
Gelmiyorsan Kal Orda
İstiyorsan Ben Burda,

Senle Ölebilirim Unutma
Herkes Konuşur Kanmam
Doğru Mu Diye Hiç Sormam 

Sana Zaafım Dağlarca
Ayrı Duramam Aylarca

Aşkın Acayip, Ben Tam Bir Garip
Yok Talip...

Kalmadı Halim Ey Havalı Yarim
Sevdiğini Göreyim

Hasretin Hazırda
Yüreğim Ağzımda
Kadereme Söyleneyim

Kalmadı Halim Ey Havalı Yarim
Şöyle Bir Sev Göreyim
Gözüm Kapılarda
Yüreğim Ağzımda
Sen Gel De Ben Öleyim

Ben Laf Anlamaz Aşık
Sen Başıma Belasın
Zehirli Bal Gibisin, Fırtınalısın

Gözlerime Bak, Bırak
Kendini Rahat Rahat 
Yanımda Keyfine Bak
Canıma Cansın

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri