Oğuzhan Koç Vermem Seni Ellere Şarkı Sözleri

Oğuzhan Koç'tan yepyeni bir şarkı "Vermem Seni Ellere" az önce video klibiyle yayınlandı. Yol arkadaşım adlı film için özel hazırladığı bu şarkıyı BKM müzik etiketiyle sunan başarılı sanatçı 10 dakika içinde 10 bin dinlenmeye ulaştı. Sözlerini ise geçtiğimiz 2 ay önce hayatını kaybeden büyük usta Harun Kolçak yazmıştı. Biz de vermem seni ellere şarkısını sözleriyle birlikte sizlere erkenden sunalım istedik. Yorumlarınız bu güzel şarkı için gelsin....
oğuzhan koç vermem seni ellere şarkı sözleri
oğuzhan koç vermem seni ellere şarkı sözü

Oğuzhan Koç Vermem Seni Ellere (Yol Arkadaşım Film Müziği) Dinle

Oğuzhan Koç Vermem Seni Ellere Sözleri

Sevdirdin Kendini Bana Hiç Sorma
Bundan Sonra Sana Gözüm Gibi Ben Bakarım
Seni Hiç Kimseler Alamaz Unutma
Kimseler Üzemez Karşılarına Ben Çıkarım

Bana Göre Sen Benim Olmalısın
İçime Nefes Gibi Dolmalısın
Kaderime Yön Verecek Bir Işık Gibi Doğmalısın
Ara Sıra Bazı Yok Olsan Da

Geceleri Üşüdüğüm Anlarda
Yanıma Koşarak Beni Kor Gibi Yakmalısın
Vermem Seni Ellere Vermem
Allah Şahidim Olsun

Vermem Seni Ellere Vermem
Söz Verdim Bir Kere Dönemem
Vermem Seni Ellere Vermem
Söz Verdim Bir Kere Dönemem

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri