Toprak - Yıldız Tilbe Ağla Gönlüm Şarkı Sözleri

Toprak ve Yıldız Tilbe'nin eşsiz düeti "Ağla Gönlüm" dün Kemal Aslan Müzik etiketiyle yayınlandı. Sözlerini Berkay Şahin'in yazdığı parça 1 günde 300 bin dinlenmeye ulaştı ve siz takipçilerimizle paylaşmak istedik. Youtube trendler listesine girmedi ancak, ağla gönlüm şarkısı 4 bin kadar youtube beğenisi almış durumda. Aranjörlüğünü Caner Tepecik'in yaptığı Ağla Gönlüm şarkısı, sözleriyle birlikte karşınızda...
toprak - yıldız tilbe ağla gönlüm şarkı sözleri
toprak - yıldız tilbe ağla gönlüm şarkı sözleri

Toprak - Yıldız Tilbe Ağla Gönlüm Dinle

Toprak - Yıldız Tilbe Ağla Gönlüm Sözleri

Boşver Bilmediğin, Tanımadığın 
Kadına Gönlünü Bağlama
Yok Yere Karaları Giyip 
Sebebsizce Ağlama

Dedim Kaç Kere 
Beni Hiç Duymadın, Dinlemedin
Anlattım, Anlamadın 
Kendini O Cadıya Bağladın

Anlattım Anlamadı, 
Söyledim Dinlemedi
Tatma Aşk Şarabını 
Dedim Ama Dinlemedi

Ağla Gönlüm, Unutulduysan Ağla Gönlüm, 
Acın Diniyorsa İçtiğin Aşk Şarabı Zehirliyse,
Bir Şişe Daha Söyle Ikimizede

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri