Cem Adrian - Birsen Tezer Beni Hatırladın mı Şarkı Sözleri

Cem Adrian'ın Tuz Buz isimli albümünden "Beni Hatırladın mı" bugün yayınlandı. Albümdeki 3.parça olarak karşımıza çıkan beni hatırladın mı şarkısının sözlerini de Cem Adrian bizzat kendisi yazmıştır. Bu defa farklı olarak Birsen Tezer ile düet yapan sanatçı, kısa süre içinde 20 bin dinlenmeye ulaştı. Bize de şarkının sözlerini paylaşmak düştü.
cem adrian beni hatırladın mı şarkı sözleri
cem adrian beni hatırladın mı şarkı sözü

Cem Adrian feat. Birsen Tezer Beni Hatırladın mı Dinle

Cem Adrian - Birsen Tezer Beni Hatırladın mı Sözleri

Beni Hatırladın Mı
Yüzümdeki Çizgilerimi, Ressamı
Hatırladın Mı Bu Benzersiz Eserini

Beni Hatırladın Mı
Kalbimdeki Harabelerin Mimarı
Hatırladın Mı Nasıl Yıkıp Döktüğünü

Her Acı Zamanla Geçmez
Her Giden Mutlaka Dönmez
Her Aşık Bir Gün Affetmez
Kalbi Artık Çarpmayınca

Her Ateş Küllenip Sönmez
Her Yara Bir Gün Iyileşmez
Her Umut Yine Yeşermez
Artık Hiç Inanmayınca

Beni Hatırladın Mı
Kalbimdeki Parıldayan O Elması
Nasıl Söküp Aldığını

Beni Hatırladın Mı
O Rengarenk Rüyalarımın Hırsızı
Hatırladın Mı Bıraktığın Kabusları

Her Acı Zamanla Geçmez
Her Giden Mutlaka Dönmez
Her Aşık Bir Gün Affetmez
Kalbi Artık Çarpmayınca

Her Ateş Küllenip Sönmez
Her Yara Bir Gün Iyileşmez
Her Umut Yine Yeşermez
Artık Hiç Inanmayınca

Beni Hatırladın Mı
Sırılsıklam Şarkılarımın Şairi
Hatırladın Mı Bu Titreyen Ellerimi

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri