Bilal Sonses Gel Artık Şarkı Sözleri

Bilal Sonses'in bu yıl çıkardığı Öpesim Var albümünün son şarkısı "Gel Artık" an itibariyle sitemize eklenmiştir. Bu yıl herkes tarafından konuşulan ve büyük merak uyandıran amatör müzik dünyasında zirvede oturan Bilal, artık stüdyo ortamında kayıt altına alınmış şarkılarını dinleyicisine sunabilir hale geldi. Ben Şahsen kendisiyle 2016 yılında çıkarmış olduğu sana bir şey olmasın adlı parçasıyla tanışmıştım. Hala aktif olarak müziğini icra ediyor olması güzel diyor ve gel artık şarkı sözlerini sizlere sunuyoruz.
bilal sonses gel artık şarkı sözleri
bilal sonses gel artık şarkı sözü

Bilal Sonses Gel Artık Dinle

Bilal Sonses Gel Artık Sözleri

Yazık, Gençliğimize Yazık
Kaç Kere Yitirdim, Bana Da Yazık
Yazık, Onca Emeğe Yazık Kalbim
Yazık, Çektiğimize Yazık
 
Yarım Kalan Aslında Aşk Değil
Aşk Değil Ağır Yüküm Ardımda
Sahi Bu Sefer Kalır Alnında
O Kare Leke, Sönmüyor Yangınlar

Gel Artık, Gel Dayanamıyorum
Alışamıyorum, Savaşamıyorum
Sev Artık, Sev Yaşayamıyorum
Kadere Küsüm Barışamıyorum

Doyamadım Ah Ona Yanıyorum
Kokunu Bile Çok Arıyorum
Ve Acı Olan, Kimselere Soramıyorum

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri