Bilal Sonses Günahımı Aldın Şarkı Sözleri

Bilal Sonses'in 2 gün önce yayınladığı öpesim var albümünden "Günahımı Aldın" şarkısı sitemizdeki yerini almıştır. Söz ve müziği kendisine ait olan şarkının düzenlemesini Ozan Arapoğlu, Miks işini ise Buğra Kunt üstlenmiştir. 102 bin dinlenmeye ulaşan şarkıya önümüzdeki ay içinde klip çekilir diye ümit ediyor ve sizleri şarkıyla başbaşa bırakıyoruz. Günahımı Aldın şarkı sözleri aşağıda yer alıyor ancak eğer sözlerde yazım hatası varsa lütfen yorumlardan gönderin ki hemen düzeltebilelim, bol müzikli günler.
bilal sonses günahımı aldın şarkı sözleri
bilal sonses günahımı aldın şarkı sözü

Bilal Sonses Günahımı Aldın Dinle

Bilal Sonses Günahımı Aldın Sözleri

Acım Büyük Ardımdan 
Artık Olmayacak Duamsın
Ağır Bu Yük Inan Zor Kaldırmak 
Haykırdım Belki Duyarsın

Bu Kez Yüzüme Bakmayacaksın
Yana Yakıla Ağlayacaksın
Nasıl Çekip Gittin Diye
Pişman Olacak Yalvaracaksın

Çünkü Sen Günahımı Aldın
Kor Oldun Yandın
Içimde Bi Sen Vardın 
Nasıl Söner Bu Yangın? 

Üzülme Bi Ben Vardım 
Gittiğimde Yarım Kaldın
Yüzümde Gülüşleri Aldın
Hic Gitmeyeceksin Sandim

Sen Günahimi Aldın
Kor Oldun Yandın
Içimde Bi Sen Vardın 
Nasıl Söner Bu Yangın? 

Bu arada dinlenme rekorları kıran öpesim var şarkısını dinlemek için ve sözlerini okumak için buraya tıklayabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri