Bilal Sonses İtiraz Şarkı Sözleri

Bu yıla damgasını vuran amatör müzik dünyasında epey genişçe bir yer edinen Bilal Sonses, İtiraz isimli şarkısını yeni çıkardığı albüm dahilinde yayınladı. 5 parçadan oluşan öpesim var albümü içinde en sevdiğimiz 2.şarkı olan itiraz, bizzat sözleri Bilal Sonses tarafından yazılmış bir parçadır. Şimdilik youtube üzerinde 40 bin dinlenmeye ulaşan şarkı, 1 haftanın sonunda 200 bin barajını aşacak gibi görünüyor. Sözü daha fazla uzatmadan, itiraz, sözleriyle birlikte sizlerle...
bilal sonses itiraz şarkı sözleri
bilal sonses itiraz şarkı sözü

Bilal Sonses İtiraz Dinle

Bilal Sonses İtiraz Sözleri

Boğuluyorum Yavaş Yavaş
Bağırıyorum Avaz Avaz
Duramıyorum Da Yazmadan
Lütfen Gülümse Biraz Bana

Çok Isterdim Seninle Olmayı
Çok Isterdim Mutlu Bir Yuva Kurmayı
Hep Izlerdim Seni Görmezdin
Çok Iz Verdin Derin Ölmezdim

Gözünü Kapat Düşün Biraz
Bir Yanım Kor Bir Yanım Ayaz
Denedim Alamıyorum Nefes Bile
Lütfen Gel Itiraz
 
Korkuyorum Zaman Zaman
Yok Mu Yolu Aman Aman
Yaptığım Her Şey Zarar
Lütfen Gülümse Biraz Bana

Bu yıla damgasını vuran öpesim var şarkı sözlerine de göz atmayı unutmayın!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri