Bilal Sonses Öpesim Var Şarkı Sözleri

Bilal Sonses, Öpesim var isimli albümünü bugün itibariyle yayınladı. Spotify, iTunes ve diğer platformlardan yayınlanan albümün çıkış şarkısı da Öpesim Var oldu. 5 Parçadan oluşan albümünün isim parçası ilk gün 76 bin dinlenme ve 10 binden fazla beğeni elde etti. Biz de Bilal Sonses'in öpesim var isimli şarkısını sözleriyle birlikte sitemizde sizlerle paylaşalım istedik. Söz ve Müziğin bizzat kendisine ait olduğu, düzenlemesini Ozan Arapoğlu'nun yaptığı öpesim var sizlerle...
bilal sonses öpesim var şarkı sözleri
bilal sonses öpesim var şarkı sözü

Bilal SONSES Öpesim Var Dinle

Bilal SONSES Öpesim Var Sözleri

Benim Başka Kimim Var
Bir Canım Var Oda Senin Yar 
Senin Dolmuyor Yerin Bak
Gel Demez  Utanır Dilim Bak

Beni Bi Sen Anlarsın Ölsem
Bir Sen Ağlarsın Görsen Şu Halimi
 Gitmezdin Kalırdın
Delirdim Her Şey Anlamsız

 Ne desem İnanmazsın
Ne desem O Gül Kokan Melektin
 En Güzel Yanımda

Öpesim Var Gözlerinden      
Nefesim Dar Özleminden
İnan Yalan Değil
Ben Yolunu Gözledim Hep

Göresim Var  Özledim Be (2x)
Ölesim Var Gözlerinde
Bir Anda Dar Gelir
Bütün Dünya Özleminden

Benim Başka Kimim Var,
Bir Canım Var Oda Senin Yar
Senin Dolmuyor Yerin Var
Gel Demez  Utanır Dilim Var

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri