Cem Adrian - Halil Sezai Buruk Şarkı Sözleri

Cem Adrian ve Halil Sezai'den yepyeni bir çalışma "Buruk" karşımızda. 6 yıl aradan sonra birlikte tekrar ortak bir projeye girişen iki muhteşem isim top müzik listelerini sallamaya geliyor. Tam 6 yıl önce Olsun ve Nereye Gidiyorsun şarkılarını birlikte yorumlayan Cem Adrian ve Halil Sezai, nihayet tekrar bir arada. Buruk şarkısının sözleri hemen aşağıda sizleri bekliyor. Şarkıyı sevdiyseniz duygularınızı yorumlardan ifade etmeyi unutmayın.
cem adrian - halil sezai buruk şarkı sözleri
cem adrian - halil sezai buruk şarkı sözü

Cem Adrian feat. Halil Sezai Buruk Dinle

Cem Adrian - Halil Sezai Buruk Sözleri

Artık Senin Olmadığın Bu Ev
Benim Cehennemimdir
Bıraktığın Bir Yarım Hayat
Benim Tesellimdir

Gözyaşlarım Akmıyor Artık
Gözyaşlarım Senindir.
Bak Çocuklar Hiç Gülmüyor Artık
Bunun Suçu Benimdir
Ah İçimde

Sen Giderken Eğilen Yüzüm
Benim Acizlğimdir
Bastığın Her Kaldırım Taşı
Senin Cinayetindir

Durdurmuyor, Hiç Durmuyor Artık
Zaman Felaketimdir
Her gün Can Alıp, Her Yeni Gün Veren
Umut Benim Zehrimdir

Ah İçimde
Kırık Dökük Bir Can
Yitik Bitik Bir Kalp
Yanık Yenik Bir Aşk Var İçimde

Zifir Siyah Bir His
Feryat Figan Bir Ses
Emanet Bir Nefes Var Içimde
Ah İçim Hep Buruk...

Seni, Sen Giderken Gelen
Yağmurlara Emanet Ettim
O Çok Sevdiğin Kır Çiçeklerine
Vazgeçerek Sonbahardan,

Seni Taze Ilk Baharlara Emanet Ettim
Seni Çıkmaz Sokaklardan Uzun Yollara,
Karanlıktan, Aydınlığa Emanet Ettim
Derinlerden, Bulutlara

Siyahlardan, Beyazlara Emanet Ettim.
Tüm Yazgıları Silip Ellerimle
Seni Başka Bir Kadere Emanet Ettim
Seni Kendimden Sakınıp,

Bir Başka Kalbe Emanet Ettim
Seni Bir Felaketten Esirgeyip,
Bir Umuda Emanet Ettim.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri