Duygu Köseoğlu Suç Ortağım Şarkı Sözleri

Youtube fenomenlerinden biri olan ve 1.2 milyon aboneye sahip olan Duygu Köseoğlu, "Suç Ortağım" adını verdiği şarkısını geçtiğimiz günlerde yayınladı ve 1 milyon 200 bin dinlenmeye ulaştı. 73 binden fazla da beğeni alan şarkı, türk oyunu olan zula için özel yapılmış bir parçadır. Yani artık fenomenlerin de bu diss furyasına son verdiklerini söyleyebiliriz, suç ortağım şarkısı sözlerinin de sitemizde olması gerektiğini düşündük. Yorumlarınızı merakla bekliyoruz.
duygu köseoğlu suç ortağım şarkı sözleri
duygu köseoğlu suç ortağım şarkı sözü

Duygu Köseoğlu - Eylül Suç Ortağım Dinle

Duygu Köseoğlu Suç Ortağım Sözleri

Nakarat Kısmı
Full Cephane; Zula'mda!
Aklıma Yatmıyor Kurallar.
Bak Nişan Aldım Tam Kafandan,
Taktik Maktik Yok Ba-ba-bam-bam!
Full Cephane; Zula'mda!
Aklıma Yatmıyor Kurallar.
Bak Nişan Aldım Tam Kafandan,
Taktik Maktik Yok Ba-ba-bam-bam!

1.Bölüm
Şimdi Seni Vurdum Ordan 
Dumanlar Çıktı Ba-ba-bam-bam!
Döküldü Problem Kafadan
Ben Kazandım Hadi Çık Buradan 
Suç Ortağım Olmak Ister Misin?
Durma Öyle Gel Oyna Ozaman.
Nişan Alıp Tam Kafalarından
Sonrada Head-shot Ba-ba-bam-bam!
Kurşunlar Uçuşacak Havada.
Korkunuz Saracak Her Tarafa
Saklanacak Yer Bulamayacaksınız
Suç Ortağıma Alırım Bir Merhaba!
Biraz Cesaretin Varsa
Hadi Gel Peşimden Beni Kovala
Daha Fazla Heyecan
Tam Kafadan, Tam Kafadan; Ba-ba-bam-bam!


2.Bölüm
Sanma Sular Duruldu,
Biz Uyanık, Düşmanlar Uyudu.
Korkun Olmasın Hiç Bir Kuytu
Cesaretin Hep Ara Bulucu
Her Zaman Var Bir B Planı
Sabırlı Olmak; Imtihandır.
Hayat Affetmez Hiç Bir Hatanı
Hasmını, Dostunu Iyi Tanı.
Yanımdadır Suç Ortağım.
Pusudayız, Uyandırayım.
Bu Klanların Atışması,
Bize Kimse Karışmasın!
Kesilecek Hesaplar Otoparkta.
Kankam Yanımda; On Numara.
Bak Yine Kattık Tozu Dumana
İşler Yolunda Cowabungaa!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri