Güliz Ayla Bilirkişi Şarkı Sözleri

Güliz Ayla'nın yeni projesi, Parla albümünde yer alan "Bilirkişi" şarkısı an itibariyle sitemizdeki yerini almıştır. Sony Music etiketiyle yayınlanan ve Güliz Ayla'nın kendi youtube VEVO hesabı üzerinden paylaştığı şarkı, bilirkişi dün yayınlanmasına rağmen 30 bin barajını aşmış durumda. Oldukça renkli bir klip ile karşımıza çıkan Güliz Ayla, aranjörlüğünü Gürsel Çelik'in yaptığı sözlerini ise bizzat kendisinin yazdığı şarkısıyla desteğinizi bekliyor. Aşağıdan bilirkişi şarkı sözünü bulabilir ve daha aşağıdan ise yorumlarınızı herkese açık şekilde yayınlayabilirsiniz.
güliz ayla bilirkişi şarkı sözleri
güliz ayla bilirkişi şarkı sözü

Güliz Ayla Bilirkişi Dinle

Güliz Ayla Bilirkişi Sözleri

Neden Gecersin Hep Uzaktan
Bizim Ki Can Degil Mi ?
Biktik Kapida Nobetten
Icimiz Sisti

Hayraniniz Ufaktan
Hepimiz Cok Begendik
Oluyoruz Meraktan
Bu Kimin Nesi?

(2x)
Eyvah Yanarim Valla 
Gonlumde Tuttun Simdiden
Eyvah Ipleri Saldim Elimden

Hadi Dans Edelim
Tut Elimi Gidelim
Tipe Bak Valla Yerim

Bilirkisi Benim
Seni Inceledim
Sahaneden Bir Adim Ondesin

Hey Bayim Bak Burdayiz
Daha Olmedik Ayaktayiz     
Farkedeceksen Acilen
Bayilayim Surda

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri