Heijan feat. Muti PARRA Şarkı Sözleri

Heijan ve Muti ikilisinin yepyeni single projesi "Parra" bugün heijan'ın resmi kanalında yayınlandı. Arkasında hiçbir prodüksiyon desteği olmadan ilerleyen ikili, 2 milyondan fazla dinlenmeye ulaştı bile. Bunun yanında 73 bini aşkın youtube beğenisi elde eden parra şarkısını ve rap sözlerini takipçilerimiz için sitemize ekleyelim istedik. Heijan ve Muti'nin daha önce yansın geceler ve davay davay şarkılarını dinlemiş ve çok sevmiştik. Uzun süre geçtikten sonra tekrar birlikte şarkı çıkarmaları bizleri sevindirdi, parra isimli şarkısıyla çıktıkları bu yolda başarılar diliyoruz.
heijan - muti parra şarkı sözleri
heijan - muti parra şarkı sözü

Heijan feat. Muti PARRA! Dinle

Heijan - Muti PARRA Sözleri

Gel Şehrime Seyret Hayret,
Herkesin Derdi Şan Şöhret
Çuvalla Para Var Hadi Bi Gayret

Şşşş, Duymasın Millet
Ihhğğ, Sen Garibanı Oyna
Bırak Dönsün Dünya
Senin Olmayacak Gibi Göm Paraları

Bigün Tersine Döner Devran
Hadi Oyna, Durma Dans Et
Şampanya Patlat Altın Saat Üstüne 
Saç Paraları Saç Locaları Gasp Et

(2x)
Ben Yine Gariban,ben
Yokluğu Bilirim Kendimden
Cebimde Yokken Derdinden
Elalem Saçıyor Keyfinden

Muti̇(Nakarat)

Geziyorum Hergün Başka Bi Barda,
Bi Sarışın,esmer Veya Bi Kumral 
Yaşıyorum Hayatı Çok Kral Ortam
Aşkım Sana Ne Bundan?

(2x)
Parra Benim Parra
Niye Size Oluyor Yarra
Bana Derler Zamparra
Şşşş Muti̇ Montana


Farklı Bi Yaşantı,farklı Bi Tarz
Hiç Bi Zenginden Etmiyom Haz
Para Her Kapıyı Açar
Bi Bize Mi Uğramaz
Zenginin Malı Züürte Yaramaz

Bugatti, Bentley, Ferrari, Porsche
Arabanın Içi Full, Kendisi Boş
Gani Gani Paralar, Manitalar Hoş
Kendinden Başkası Hep Mi Varoş?

Gel, Dengine Gel
Kurma Hayal Nigga, Kendine Gel
Neyine Business Lüks Bi Otel
Seni Bu Alemde Yer Bitirirler

(2x)
Ben Yine Gariban,ben
Yokluğu Bilirim Kendimden
Cebimde Yokken Derdinden
Elalem Saçıyor Keyfinden


Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri