HOPPA CUPPA FENOMEN Şarkı Sözleri (Oha Diyorum Film Müziği)

Türkiye'nin en büyük youtube kanallarından olan Oha Diyorum'un yeni filmine özel "Hoppa Cuppa Fenomen" isimli şarkı karşımıza çıktı. 3 Kasımda vizyona girecek olan film için güzel bir müzik hazırlayan ekip, 750 bin dinlenmeye 1 gün içinde ulaştı. 60 bin'den fazla da youtube beğenisi yakalan oha diyorum film şarkısını sözleriyle birlikte sizlere sunalım istedik. HOPPA CUPPA FENOMEN parçasını sevdiniz mi?
hoppa cuppa fenomen şarkı sözleri
hoppa cuppa fenomen şarkı sözü

HOPPA CUPPA FENOMEN Dinle

HOPPA CUPPA FENOMEN Sözleri

İnternet Çıktı
Ezber Bozuldu
Komşunun Oğlu
Berberin Çırağı
Köşedeki Tostçu
Evdeki Popçu
Ünlü Ünlü 
Ünlü Oldu

İmza Gitti
Selfie Geldi
Bi De Like At
Yorum Da Yaz
Vidyoyu Paylaş
Beğene Bas
Abone Abone 
Abone Ol

(2x)
Hoppa Cuppa
Hoppa Cuppa
Hoppa Cuppa
Fenomen

Şan Şöhret Abone
Bak Sen Şu Fenomene
Devir Çoktan Değişti
Oluyon Iki Vidyoyla Efsane

(2x)
Hoppa Cuppa
Hoppa Cuppa
Hoppa Cuppa
Fenomen

Bi Kamera Bi De Mikrofon
Oldu Da Bitti Maşallah
İlk Yorum Benim
Abi Kalp At
Beğene Beğene
Beğene Çök

Kanal Kurdun Abone Yok
Hadi Dis At
Primini Yap
Trende Gir
Keyfine Bak
Oha Oha 
Oha Diyorum

(2x)
Hoppa Cuppa
Hoppa Cuppa
Hoppa Cuppa
Fenomen

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri