Mustafa Ceceli Ne Haber Aşktan Şarkı Sözleri

Simsiyah isimli maksi single albümünü çıkaran Mustafa Ceceli'nin "Ne Haber Aşktan" isimli şarkısı tüm dikkatleri üzerine çekti. Geçti o günler isimli şarkısıyla albüm çıkışını yapan başarılı ismin, albümdeki en iyi 2.şarkısı bizce ne haber aşktan olmuş. Bu şarkıyı daha önceden Sezen Aksu'dan dinlemiştik, yani şarkı Minik Serçe bestesi. Şarkıyı sözleriyle birlikte aşağıda bulabilirsiniz. Şarkı sizce nasıl olmuş?
mustafa ceceli ne haber aşktan şarkı sözleri
mustafa ceceli ne haber aşktan şarkı sözü

Mustafa Ceceli Ne Haber Aşktan Dinle

Mustafa Ceceli Ne Haber Aşktan Sözleri

Aç Kalbini Ben Geldim
Sıkı Sıkı Tut Bırakma
Zar Zor Yıktım Duvarlarımı
Kıymetini Bil Uzatma

Bak Yaldızlarımı Döktüm
Açtım Kapılarımı Gir Içeri
Gör Parklarımı Bahçelerimi
Anla Ben Büyük Harflerden Korktum

Ben Anlamam Toptan Tüfekten
Ben Anlamam Taştan Yürekten
Anlamam Akıntıya Kürekten
Bunları Boşver Ne Haber Aşktan

Gözlerinin Arkasını
Sözlerinin Alt Yazısını
Kalp Diline Çevirdim Çoktan
Okudum Özgürce Acısını

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri