Mustafa Ceceli Vurulmuşum Şarkı Sözleri

Mustafa Ceceli'nin Simsiyah adını verdiği albümünün son şarkısı Vurulmuşum karşınızda. Şarkının iki farklı versiyonu bulunuyor, biri azerice olan diğeri ise normal türkçe olan. Biz bu yazımızda türkçe olan versiyonunu paylaşıyoruz. Çınare Melikzade ile birlikte yaptığı vurulmuşum isimli düet şarkının kliplendirilmesi muhtemelen 2018'i bulacak. Ancak şu an audio olarak İtunes ve spotify'dan dinlenebilir durumda. Biz de başka yerde aramayın diye şarkı sözlerini sitemize eklemiş bulunuyoruz.
mustafa ceceli vurulmuşum şarkı sözleri
mustafa ceceli vurulmuşum şarkı sözü

Mustafa Ceceli Vurulmuşum Dinle

Mustafa Ceceli Vurulmuşum Sözleri

O Yangının Kalbimde Benim
Ebedi Yanar Bir Türlü Sönmedi
O Sönmeyip Terketti Diye
Deli Diyorlar Bana Inan Onsuz Deliyim

Gözlerim Onu Görüyor
Yüreğim Ona Ölür, Ona Ölür
Onu Ne Zaman Unutur
Unutursa Yok Olur

Vurulmuşum Bir Yara
Gözü Kaşı Kapkara
Son Kez Görsem Bir Defa
Ben Ölürüm Onu Yaşatırım

Ben Sarılmışım Boş Yere
Tutunurdum Sevgiye
Çok Az Kaldı Düşmeme
Ben Kime Bir Daha Inanırım
Bu Acıya Nasıl Dayanırım?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri