Rubato - Sıla Kaç Kadeh Kırıldı Şarkı Sözleri

Rubato ve Sıla'dan yepyeni bir çalışma "Kaç Kadeh Kırıldı" sizlerle. İki güzel ismin rubato'nun yeni çıkardığı başka şarkı adlı albümünde buluşması gerçekten takdire şayan bir durum. Kral müzik youtube kanalında yayınlanan şarkı, kısa süre içinde youtube trendler listesinde 3.sıraya kadar yükseldi. Sözlerini Şakir Askan'ın yazdığı kaç kadeh kırıldı şarkısı, sözleriyle birlikte sizlerle. Albümdeki diğer şarkıları da sitemizden bulabilirsiniz.
rubato - sıla kaç kadeh kırıldı şarkı sözleri
rubato - sıla kaç kadeh kırıldı şarkı sözü

Rubato - Sıla Kaç Kadeh Kırıldı Dinle

Rubato - Sıla Kaç Kadeh Kırıldı Sözleri

Kaç Kadeh Kırıldı Sarhoş Gönlümde
Bir Türlü Kendimi Avutamadım
Kaç Gece Ağladım Böyle Gizlice
Ne Yaptımsa Seni Unutamadım

Kim Bilir Kimler Var Şimdi Kalbinde
Sen Beni Unuttun Çoktan Belki De
Ben Hala Yaşarım Eski Günlerde
Herşeyde Sen Varsın Unutamadım

Her Sevgi Zamanla Bitermiş Derler
Benim Ki Bitmedi Anlayamadım
Bu Aşktan Hayır Yok Unut Dediler
Ne Yaptımsa Seni Unutamadım

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri